22:e Februari - En bra dag

 
På morgonen innan skolan så sprang jag och Agnes på stan. Agnes lånade kläder på Ogräs och jag sprang till fotoaffären.. 
 
 
Det hände något med min fina kamera (som jag fotar och gör så mycket fint med) sist jag använde den. Han i affären sa att den är trasig och går inte att använda mer, så jag tackar min konica för nästan 2,5 år tillsammans haha. Var faktiskt jätteledsen att jag inte kunde använda den mer och min "back-up" kamera som jag hade tänkt använda när den röda inte skulle palla mer var tydligen också trasig... 
 
 
Sen åkte vi vidare till skolan. Agnes bil är på verkstaden så vi åker runt i denna snygga bil förtillfället. Vilket är mysigt. 
 
 
 
Efter att vi varit på skolan en snabbis så åkte vi vidare till stället där Agnes skulle fota. 
 
 
Påväg till the location för the photoshoot tillsammans med modell och en till assistent. 
 
 
Fotografering på g. 
 
 
Efter fotograferingen och en lektion, så gick jag och Emma till gammla torget i Gamleby och gick lite i 2nd Hand butiker.  OCH JAG KÖPTE EN NY ANALOG-KAMERA FÖR 40KR. Så nu är jag glad igen. 

 
Sen åkte jag och Agnes till Hemköp och köpte lite mat. Åkte hem och lagade mat hos mig och nu sitter vi här och redigerar bilder. 
 
Fotoskolan - Vardag
3
Cassandra Haraldsson

Låter som en härlig dag :)

Svar: Det var jätteskoj!!!
Rebecca

Ellinor

Så mysiga bilder & härligt inlägg!! :D

Svar: åhhh Tack! krya på dig kram
Rebecca

Anonym