min jacka lös lika mycka som skylten på yaki

 
 
 
I onsdags var jag, Cornelis och Ebba på SKAM-quiz på Yaki-Da. Denna kväll var en av dom bästa faktiskt och därför förtjänar denna dag ett inlägg på bloggen. Det känns bra att vara full och dansa på en vardag - det blir bättre då än om det hade varit på en fredag eller lördag. Jag kom hem vid ca 3 och jag gick upp 6 för att jobba - lever life ändå. Det känns bra. Håller även på att försöka hitta alla mina modeller till mitt examensarbete och det går framåt, sakta med säkert. Älskar att vara ute i god tid. När jag kom hem efter praktiken igår så somna jag efter att jag och Cornelis åt thai-mat, somnade kl 19.00 och sov hela natten, så skönt. Nu är det inte många dagar kvar på praktiken, snart börjar ett nytt äventyr. Hejs svejs
2017 - Vardag - klubb - lever - skam - ute - yaki