Åkt tillbaka till Fotoskolan i Småland

 
 
 
 
 
Igår åkte jag Sverige på tvären igen och tillbaka till Gamleby för att läsa Företagande. Hela söndagen spenderades på resande fot och när jag gick av i byn så möttes jag av en springade Agnes. Gud vad jag har saknat henne. Jag har hyrt ett rum på skolans internat och jag delar korridor med Louise och Emma i klassen, vilket är as fett. Jag vet inte riktigt vad jag känner med att lämna min fina lägenhet i göteborg, men samtidigt så är alla dagar fulla med lektioner och vi planerar fester osv. - Hoppas tiden går snabbt och att det kommer bli roligt här. Känns skönt att avsluta olika kapitel i livet och påbörja nya. Praktiken är avslutat och på börjar kursen i gamleby och sen kommer ett nytt kapitel att se fram emot. Over and out. 
Fotograf - Fotoskolan - Gamleby - Utbildning - småland
1
Anonym

Snygg blogg Rebecca!
Saknar dig