22 barre

 
12 november 2017 fyllde jag 22 år. Har sen jag fyllde 20 kännt mig gammal. Det går fort efter 20, trodde inte att det skulle fort. Känns också som mitt liv har blivit mer rikt av vänner även fast man slängde några påvägen hit. Det känns så himla bra, allting - fast tiden går fort. På min födelsedag kom två av mina närmsta foto-vänner från Stockholm ner till mig i Göteborg, Ankan och islandspartnern Emma. Dem va här hela den helgen. På lördagen, då festen var kom alla mina vänner från den tråkiga staden Skara. Alla var samlade och min kära sambo hade gjort ett quiz som handlade om mig, som jag gjorde till honom fast om honom på hans födelsedag. Det var en fin helg med mycket kärlek, därför var det värst att slänga in ett blogginlägg 2 månader senare. Tack och hej. 
22 - Fest - Vardag - födelsedag - helg - party
1
Ellen Gräntz

Äeee men vad härligt det såg ut!