307/366 Cornelia

 
 
 
Har inte bloggat på as länge, vilket är dumt eftersom det har hänt väldigt mycket och händer mycket i mitt liv just nu. Men jag har sällan med mig kameran och mobilen tar för kassa bilder. Har beställt en iphone 7 som förhoppningsvis kommer snart och då kan jag blogga och visa mer min vardag yey. Nog om det, jag är på praktiken och jobbar som vanligt, det går as bra och jag trivs. Jag och Cornelis har flyttat igen och vi bor just nu i världens finaste lägenhet. Har fotograferat och levererat ett bröllop, vilket gick hur bra som helst. Nästa helg fyller jag år och mina fina vänner från Stockholm och från Skara kommer hit och ska bo här över helgen, hur najs är inte det <333 
 
Igår, fotograferade jag Cornelia (The girl on the pic), mest för att jag alltid velat fota den tjejen när vi gick i skolan tillsammans, hon gick GF och jag YH. Vi åt sushi och gick på typ 10 olika Second Hand butiker. Sen vid 17.00 gick jag och Cornelis på Halloween på Liseberg, vilket var as kul och bra. - en väldigt bra dag igår. 
Fotografering - Vardag - göteborg - location