129/366

 
Äntligen kom Agnes tillbaka från en plåtning på annan ort och min söndag var räddad!
 
 
 
Vi planerade att sitta ute i det fina vädret, så vi köpte massa frukt och sallad.
 
 
Cyklade vidare till Stadsparken där vi skulle hänga.
 
 
Asså så mys, vi hade med oss filt och här satt vi i flera timmar i solen. 
 
 
 
 
 
Långledig från torsdag tills söndag och jag har haft SÅ TRÅKIGT. Förutom att mina fina föräldrar va och hälsade på tors-fred, men dom åkte hem tidigt på fredag så fredag kväll tills idag har varit riktigt rastlösa och tråkiga dagar. Att sluta röka när man redan är rastlös och uttråkad var en dålig idé av mig, jag la ner den kampen och kör efter sommaren istället (Klarade 4 dagar yey). Nog om det. Agnes kom äntligen tillbaka och idag har vi suttit i solen för idag, 8:e maj kom sommaren. Så himla mysigt och jag är så taggad på sommaren (sommarlov mest). Får alltid sån panik över vad man ska ha på sig då man är stor som ett tält, men det löser sig. Hoppas jag. Hejs
Sommar - Vardag - park - picknick - vår
1
Matilda Berlin

Men guuu så härligt det ser ut!

Svar: det var riktigt härligt!!!!
Rebecca