Mamiya 7 - Rulle 1

 
 
 
Bilder från kameran Mamiya 7, på mina fina vänner Anton, Agnes och Ellinor. Lånade förr-förra veckan en kamera från skolan. Blev sugen på att fotografera analogt då sist jag gjorde det gick jag i Mullsjö. Dock finns det inget mörkrum här på skolan men har fått dom framkallade, sen har jag scannat in dom osv. Har även printat ut dem. Väldigt roligt. Hade dock VÄLDIGT svårt med skärpan/fokus när jag fotograferade. Det är sjukt svårt att få det skarpt men jag slarvade en del också och var väldigt ivrig när jag fotade alla 11 bilder på rullen. Men nu har jag fotat en till rulle och den är på framkallning och där tror jag att jag fick till skärpan bra. Jag tycker dessa bilder blev charmiga och snygga ändå. Ska försöka fotografera mina vänner både klassisar (dom jag kommit närmast) och även mina vänner i Skara. Kanske blir ett kul projekt... 
Fotografi - analogt