Söker hyreslägenhet 2:a/3:a i Göteborg!

 Har nu en annons ute på blocket.se, där jag och Cornelis söker lägenhet. Tänker att det är lika bra att jag lägger upp annonsen här på bloggen också. All puplicitet är bra puplicitet i detta fallet. 
 
Har skrivit i andra inlägg att det jag och Cornelis gör i Göteborg är "hemligt" och det är för att Cornelis har sökt en utbildning och nu har han kommit in, vi ville inte gå ut med detta förrän vi fått besked av att han kommit in. (Även fast jag var väldigt väldigt väldigt säker på att han skulle komma in) Så nu börjar jakten på att söka lägenhet så vi kan fortsätta/börja våran utbildning. 

Hej! Vi söker hyreslägenhet i Göteborg! Vi båda är 20år och har varit vänner i snart 8 år och vi känner varandra 100% och ser inga problem med att bo ihop. Vi båda får CSN och studielån varje månad hela våran utbildning.

1 Augusti 2016 - t.om Juni 2017
2:a eller 3:a 
Förstahands kontrakt eller andrahands kontakt om du kan garantera att vi får bo där hela denna perioden. 
Inte möblerad, delvis möblerad kan vara ok. 
Vi vill gärna komma och kolla på lägenheten innan. 
Kontrakt måste skrivas

Allt i intresse för övrigt

Rebecca Wahl, 20år. Jag studerar på Fotoskolan i Gamleby, Fotograf - Reklam och Magasin som är en 2-årig utbildning. Från och med augusti 2016 börjar min praktik som ingår i min utbildning. Praktiken ska jag göra i Göteborg fram till februari 2017 - sen kommer jag göra mitt examensarbete på plats i Göteborg fram till min examen i maj 2017. Som person är jag social, glad, sprallig och ansvarsfull. Jag är också driven och vet vad jag vill.

Cornelis Sillanpää, 21 år. I augusti börjar jag studera filmproduktionslinjen på Göteborgs folkhögskola tills juni 2017. Jag är social, spontan, engagerad och omtänksam. Gillar film, foto och musik och önskar att kunna jobba med något av det i framtiden.

 

Klicka här för att komma till annonsen på blocket.se 

Lägenhet - annons - blocket - göteborg - söker
1
Cassandra Haraldsson

Hoppas ni hittar det ni söker efter! :)

Svar: ja det hoppas jag också!
Rebecca