Generation Z

 
 
 
Ellinor 
 
 
 
Michaela
 
 
 
 
18 juni hade jag och min klass vernissage på Arbetetes Museum i Norrköping. Generation Z. Vi åkte till Norrköping från skolan vid 10.00, och utställningen började 14.00. Mitt värk var 4st kvadratiska bilder på 4 olika kött typer med en liten tag på - där det stod lite fakta om hur köttindustrin påverkar miljön. Vi fick tillgång till en våning i det GIGANTISKA muséet där vi kunde sminka oss, äta och vänta på att klockan skulle gå. Det var faktiskt kul även fast jag på morgnen kände att jag ville ligga kvar haha. Det som var ännu mer kul var att vi var ett gäng på 14st från klassen som åt på Guldkant i Västervik efter vernissagen. På kvällen förfestade vi hos mig och vi gick ut på den nya klubben och dansade till klockan 5 på natten. Tack för en bra dag! ♥ 
Fotoskolan - Gamleby - norrköping - vernissage