152/366 Fotografering & Häng i solnedgången

 
En koncentrerad Kajsa som sminkar Paulina. 
 
 
Kajsa ställde upp som Make-up artist till min plåtning och här
är en del av hennes smink :O 
 
 
Emma hjälpte mig med ljus och testade min outfit till Paulina. 
 
 
En oskarp bild på min modell Paulina som blir sminkad. 
 
Lite Behind the scenes bilder från dagens plåtning på skolans studio. Har velat fotografera detta så länge och nu äntligen blev det av och är så himla nöjd. TACK IGEN TILL KAJSA SOM HJÄLPTE MED SMINK OCH BÄSTA PAULINA SOM STÄLLDE UPP SOM MODELL. Att jag upprepar meningen efter varje plåtning i skolan "Detta är det bästa jag gjort i Gamleby" och sen nästa vecka säger jag det igen med andra bilder, MEEEN detta är det snyggaste! Är så himla nöjd. 
 
 
Agnes visar vägen i Västervik 
 
 
Denna gången skulle vi till ett nytt ställe fast jag ville
att vi ska skulle vara på det "gamla vanliga". Så här 
gick vi igenom skog till det nya stället.. 
 
 
Vi hade köpt med oss sallad från willys och 
vi tog med cider som vi hade kvar från Gotland
 
 
Och jag skulle såklart bada fast Emma och Agnes inte gjorde det. 
 
 
 
 
Så himla mysig och produktiv dag idag. Och det känns bra att vi uttnyttjar alla "tråkiga" veckodagar och njuter av att vi är tillsammans då vi snart går skilda vägar ut på LIA. Så detta var super mysigt och jätteroligt. Jag hoppas på flera sånna här dagar fram till avslutningen i slutet av juni. Shit va tiden går fort... jag flyttar snart.. 
Bada - Behindthescenes - Fotografering - Fotoskolan - Sommar - Vardag - hänga - picknick - umgås
1
Lili

Ser ut som en jättehärlig dag och gud vilket fint smink! Vet du vad de tär för märke på det?

Svar: Hej! Jag citerar Kajsa som äger allt smink. "ehm, det är en hel salig blandning av alla möjliga märken, men främst produkter från makeupstore och urban decay"
Rebecca