Bucketlist 2016

Bada i havet 
 
Få en ny vän 
  
Roadtrip - Jag och Cornelis har ca varje år snackat om att åka på Roadtrip, det behöver inte vara utomlands men det hade varit roligare såklart. Hoppas vi kommer iväg 2016 istället. 
 
Bild från sommaren då jag och Cornelis åkte ut med bilen och hittade roliga ställen att stanna på. 
 
Ha 12mm i båda öronen 
 
Gå på A-lags match -Med pappa såklart. Det hade varit så himla roligt och det är något jag och pappa har pratat om länge, det en sak jag inte har gjort i mitt liv - Se Sverige i fotboll live. 

Bli kär 
 
Hoppa fallskärm - Något jag har velat göra väldigt länge men det har aldrig blivit av pga olika anledningar. Det hade varit så sjukt najs att göra något 2016 som man aldrig gjort förut. Få adrenalinkick. 

Källa för bild
 
Gå ner 20kg 
 
Ha mens-projekt - hemligt hemligt hemligt. Men det kommer bli fett och jag har planerat detta i ca 1år och 2016 är året då jag äntligen slutför detta. 
 
Gå på festival - Om det blir Bråvalla för 4:e gången eller någon annan festival, det får vi se. Men festival gör typ sommaren bra, det hör till på något sätt. 
 
Bild från Bråvalla 2015 då jag bland annat såg Norlie & KKV. 
 
Få många följare på bloggen 
 
Tatuera mig 
 
Fortsätta fotografera med kondaxen och intaxen - Den lilla röda analoga-kameran som har hängt med mig sen jag tog studenten, som jag har fotat med den och jag är sjukt glad att jag gjorde det för det är så himla kul med "minnes bilder" måste verkligen fortsätta med det detta året också. Sen min kära nya instax mini 8 hoppas jag verkligen att jag fortsätter att fota med och fyller min bok med bilder, det är ju dyrt men det kommer vara värt det. 
 
Inte bli av med körkortet 
 
Åka till Island - Jag sa i vår "Kommer jag inte in på Gamleby så åker jag till Island", jag kom in på skolan och min resa till Island blev inte av. Men att jag träffade Emma som gick i min klass som också har en dröm om att åka till Island, var ju typ perfekt?? Vi tänker åka till Island i vår om det går ekonomiskt. Detta är en dröm för mig och om jag inte kommer iväg 2016 så kommer jag åka dit någon annan gång i mitt liv. 
 
 
Göra en timeline - Något as coolt jag hittade på internet strax efter jul. Håller faktiskt på och gör en nu.. 
 
Om det är något jag älskar att göra när det blivit ett nytt år så är det - listor. Och en bucketlist 2016 är en lista. Såhär ser min REALISTISKA bucketlist. Känner att jag har lite mer "go" nu och känner verkligen att detta kan uppfyllas om jag vill. Om jag sitter sen i december och inte gjort något av allt så tänker jag göra allt inom en månad för detta vill jag verkligen göra 2016. 
2016 - bucketlist - nyår
2
ISA

åh vill också hoppa fallskärm! :)

Svar: gör det då! just do it, inte så farligt dyrt heller
Rebecca

Emma Grann Fotografi

Island är verkligen en dröm!

Svar: jaaaa!! vill verkligen dit :( så fint land
Rebecca