238/366 två fredagar i veckan

 
 
 
 
 
 
Vi levde i torsdags som om det var en fredag. Anna och Olivia åkte från Skara till Göteborg och vi skulle se Melissa Horn på Liseberg. Fick ett sms från min klasskompis Ellinor (som jag inte har träffat sen skolavslutningen i juni) att hon skulle dit och ville ses innan hon drar på praktik i New York. Så visst ville jag träffa henne en sista gång innan hon åker iväg på feta äventyr på andra sidan världen. Vi satt inne på Liseberg och chillade på en uteservering - sprang då och då till scenen och lyssnade på Melissa Horn (Ångrar att jag inte tog några bilder, det var ju därför jag tog med kameran) När hon hade spelat klart och vi druckit upp så åkte vi Helix allihopa och sen åkte jag, Olivia och Ellinor Atmosfear.
Sommar - fredag - göteborg - liseberg - öl