Här har vi bott dem senaste dagarna

 
Såhär ser "Lyckan" ut och det är här jag och Cornelis har bott dom senaste dagarna. 

 
 
Blommrabatt 
 
 
Åt grannarnas håll fanns det ett plank med fina skyltar på 
 
 
 
 
ASSÅåååå fatta va fint det var när det var mörkt ute och lyktorna var tända... + Stjärnhimmel på det. 
 
 
Här har vi suttit och ätit frukost och all god mat Cornelis laga (Han fick sköta det där pga han är vegitarian så han fick sköta maten) 
 
 
Även plockat smultron 
 
 
Den mysiga vägen till bryggan
 
Idag åker vi hem, om exakt 1h och 10min åker till stationen och tar tåget tillbaka. Lite tråkigt att det är över men shit va mysigt och härligt vi har haft det. Är jätteglad att Cornelis tog med mig till detta ställe där han har i stort sett tillbringat varje sommar sen han var liten. Nu känner jag verkligen hur mycket jag kommer sakna Cornelis, alla saker och äventyr vi gör spontant varje dag. Jag känner också hur nervös jag börjar bli (????). Att jag åker iväg på söndag till Västervik och börjar en helt ny skola med nya människor på måndag. Börjar nog inse lite nu att snart börjar ett nytt kapitel i mitt liv. Ha de gött. 
Linköping - Sommar - Sommar2015 - Sommarstuga - Äventyr
2
Beatrice Jakobsson - Fotograf

Gud vad mysigt det låter! :)

Svar: det har varit jättemysigt :)
Rebecca Wahl

sandra

ser mysigt ut!

Svar: det var det också:)
Rebecca Wahl