Bucketlist 2018

Har sen 3 år tillbaka både gjort en årsresumé och en bucketlist så jag måste ju göra en nu i januari 2018, inför det nya året. Måste göra en även om jag inte har bloggat sen forever. 
 
Här är förra året bucketlist: 
  • Ta ingen skit 

  • No fuckboys 

  • Bli kär 

Ta examen 

 
  • Inte flytta 
 
  • Bada i havet  
 
  • Tälta 

  • Odla grönsaker 
  • Inte jämföra mig med andra 

  • Cykel roadtrip runt i Göteborg med Cornelis 

  • Grilla 

  • Sätta upp tavlor i lägenheten 
  • Starta eget företag 

  • Göra något roligt med alla mina bilder från indaxen 

  • Göra en sushi 

 
  • Bli bjuden på en as bra dejt
 Bucketlist 2018: 
 
  • Sätta upp tavlor i lägenheten 

  • Bli kär
     
  • Fortsätta inte ta någon skit 

  • Resa minst 3 gånger. 

  • Ha betalt semester 

  • Vara snygg oftare. 

  • Göra saker som jag vill göra. 

  • Inte spela något jävla spel utan spela med öppna kort och sluta krångla till saker. 

  • Starta upp företag om jag nu vill göra det men om jag inte vill så skit i det. 

  • Bli bra på att sminka mig 

  • Köpa en ny säng 

  • No fuckboys 

  • Inte mesa med saker. 

  • Vara med min bror mer 

  • Fortsätta försöka sluta tänka på folk ska tycka om mig. 
2017 - 2018 - Lista - bucketlist - mål - nyår - to do