Bröllopsfotografering + uppdate om my life

 
Denna bild och "prislista" har delats och visats runt på min facebooksida sen igår, har även testat på det där med att köpa en annons på facebook. Det var inte så dyrt så tänkte varför inte, och statistiken har gått uppåt och jag kan se hur många som sett bilden osv - vilket är kul men det har inte blivit några gillningar på min sida på facebook men men kanske kommer. 
 
Hur som helst, jag vill så gärna fotografera bröllop igen. Lärde mig mycket från förra gången och jag vill fota några till iallafall innan jag startar mitt företag. Så jag lägger upp bilden här på bloggen i hopp om att jag inom en snar framtiden kan fotografera ett bröllop (Behöver inte vara i Göteborg, jag är flexibel :D) 
 
Efter min examen i maj 2017 är mitt mål att starta ett företag som fotograf. Då har jag läst företagande och har tid. Det är många i klassen som redan nu är på G till att starta företag och vissa har redan ett. Jag är så sugen och jag ska kolla upp om det finns en kurs jag kan gå medans jag är på praktik. Vill ändå ha mer kunskap än vad jag har nu innan + mer bröllopsfotogaferingar i ryggsäcken. 
 
Så nu vet ni det, hejs svejs sålänge 
Bröllop - Bröllopsfotografering - Fotograf - Utbildning - företag - göteborg