203/366 Liseberg med Samuel & Cornelis

 
Samuel
 
 
Jag
 
 
 
Utsikten från Parisehjulet 
 
 
 
Jag
 
 
 
 
 
Vi gick in i en godis affär
 
 
 
 
Samuel vann Toblerone 
 
 
<3<3
 
 
Samuel 
 
 
 
 
 
Idag var vi på Liseberg. Vilket jag inte alls hade planerat men Samuel ville så gärna åka dit nu när han hälsade på mig i Göteborg så varför inte spendera en söndag på liseberg med bästavännen och lillebror. Det var 2 år sen jag var där sist - så det var riktigt roligt att vara där efter så lång tid. Vi åkte det vi ville åka och spelade en massa på hjul, jag och samuel vann stjärnvinst på Daim och Toblerone (Perfekt då kan vi ta halva var av varje) och vi dansade med lisebergskaninen i regnet, as mysigt. Nu är vi trötta och har ont i fötterna och imorgon åker Samuel hem :(  
Sommar - göteborg - liseberg - sommar2016 - sommarlov
2
Fanny

Vilken underbar dag!

rememberthiis.blogg.se

Kul :D fina bilder !

Svar: tack<3
Rebecca