Önskelista: 20år

Det slog mig nyss att jag fyller 20 snart???? Finns ju en jäkla massa saker man kan önska sig, som en ny kamera tillexempel eller en bil hade ju suttit fint. Men vissa saker finns på listan av en andlening för jag är mer behov av andra saker. Tänker att det är många i släckten som kanske undrar vad jag önskar mig nu när jag bestämt att komma till Skara för att ha kalas. Här är min önskelista eller more like i-need-lista. 

1. Reflexskräm - Så jag slipper låna Agnes reflexskärm hela tiden och en sån här är inte särskillt dyr heller, 500kr tror jag. och denna kommer ju komma till användning och jag kommer köpa en förr eller senare. 
 
2. Elvips - Ja, en sån behöver jag har jag märkt. 
 
3. Mikro - Visste inte att man skulle vara i så stort behov av en mikro? Gör ju alltid matlådor men dom kan jag ju bara äta i skolan och jag måste alltid laga mat när jag är hungrig - vilket är väldigt jobbigt. 
 
4. Extern Hårddisk - Kommer alltid till anvädning, ju fler ju bättre (har ju redan en) Men med alla dessa bilder måste man ju ha backup på backup osv. 
 
5. 2st Stativ + en stång (?) - Kom på detta idag att en sån här ställning skulle ju passa perfekt. Med denna så kan jag alltså trä på en bakgrund (som kan vara papper, tyg osv) på en stång och sedan sätta fast bakgrunden/stången på två stativ (speciall stativ) och på så sätt få en studio. En början på min fotograf-karriär (gud vad det lät konstigt) Men jag kan alltså bygga upp och bygga ner denna när jag vill och vart jag vill. Man kanske kan göra en sån här? 
 
6. Instax 8 mini - En mini polaroid kamera i modern version som jag alltid har önskat mig. En sån söt liten sak. 
 
önskelista
1
❥ Ellinor Sjöberg

haha! hade också tänkt skriva en önskelista och lägga upp på bloggen. :D

Svar: men ja gör det!!! jättekul ju <33333
Rebecca