Tiden på Mullsjö folkhögskola

 Imorgon, fredag så är det avslutning på folkhögskolan jag går på. Är inte riktigt 100% på vad vi ska göra imorgon men detta ska nog bli roligt. Nu har det gått 2 terminer här och jag tycker tiden har gått så himla fort. Jag kommer ihåg när jag fick brevet att jag hade kommit in och jag tvekade på att tacka ja. Idag så ångrar jag aboslut inte att jag började här. Jag har utvecklats något enormt både i mitt fotograferade och som människa. Jag tycker att dessa två terminer har verkligen varit en stor milstolpe i mitt liv. Kommer ihåg att jag stod på balkongen på natten på internatet och insåg att skolan har gett mig så himla mycket, jag har växit något så otroligt här och jag är sjukt imponread av mig själv. Sjukt stolt. 
 
 
Här har jag läst, Fotografiskbild 1 och 2 (som jag egentligen redan har gått på gymnasiet) men kursen här var mer fördjupande och mer eget ansvar. Jag kunde här starta egna projekt och få ha utställning på skolan. 3:e veckan här så startade jag upp ett fotoprojekt "Kroppideal" som innehöll ätstörningar och extrem kroppkontroll. Sen har jag också läst Bildbehandling 1, Livsåskådning och Kostkundskap.
 
 
Såhär ser mitt rum ut på internatet. Jag tvekade faktiskt när jag kom in hit om jag verkligen skulle börja på internatet eller om jag skulle pendla/skaffa lägenhet, men jag bestämde mig för att testa internat och se hur det var och kändes först. Idag ångrar jag absolut inte att jag flyttade hemifrån på deltid och tog detta rum. Här har jag suttit med många foto-läxor och bollat idéer med mig själv. Litet och bra. Dock är denna bilden tagen rätt nyligen då jag börjat packa för hemfärd. 
 
Jag tackar Mullsjö Folkhögskola för 2 terminer och nu får vi se vad som händer härnäst i mitt liv.