Bråvalla 2015

Att gå på festival är ju något av det roligaste som finns och det måsta göras på sommaren! Så jag tog ledigt ons-tors (ledig fredag pga kvällskift) och vi åkte iväg till Bråvalla för tredje gången. 
 
 
Min bästevän David och Mimmi på bild Som för övrigt har samma tatuering som jag på samma ställe!!! Hur sjukt är inte det???) 
 
 
David och Hilda påväg till bajamajorna, en promme på 10min
 
 
 
Maskinen var så jävla grymma, så grymma så jag var tvungen att köpa deras hoodie. 
 
 
En annan bra sak med festival är all god mat, har ätit så himla god mat alla dagar. 
 
 
Milkey Chance
 
 
Sen det som gjorde hela festivalen till den bästa var Robbie Williams. Han var så jävla bra och bjöd verkligen på en show. Han covra bland annat Queen och Joan Jett (som är mina gudar) <3333
 
 
Häng i vårat camp
 
 
Norlie & KVV
 
 
Anna och jag på Norlie & KVV
 
 
Precis innan jag spillde ravioli på min klänning
 
 
Sen när stället var som skitigast och efter den sista konserten som var Calvin Harris så åkte vi hem. 
1
Linnéa Thell Jansson

MASKINEN VAR SÅÅ BÄST<3

Svar: MEN JA ELLER HUR <33
Rebecca Wahl