Idag är jag tacksam och glad

Dagen som äntligen kom. Har haft min första fotoutställningen och det gick bättre än vad jag trodde. Var lite nojjig att ingen skulle förstå eller inte ens tycka att bilderna var fina, och att mitt såkallade "tal" skulle gå åt skogen. Men shit va roligt det var och jag är så stolt över mig själv att jag vågade. Är så himla sugen att ha en till fotouställning innan jag tar studenten hihi, fast denna gången en utställningen med endast makro-bilder. 
 
 
 
 
 
Vill åter igen tacka alla som tog sig hit och ville se, hjälpt till, ställt upp som modeller osv. Ett stort tack, det har varit jättekul att få göra en utställning och hela arbetet har varit så himla roligt, är så nöjd. Är så glad att hela utställningen och arbetet blev lyckat. Jag kommer absolut göra om det, fast bättre. 
1
Josefine

Vad häftigt med fotoutställning, och kul att det blev lyckat! :)

Svar: ja det var riktigt skoj :) tack!
Rebecca Wahl