315/366 Dagen innan dagen innan den dagen

 
Två bilder från min instagram @re.wa
 
Tänkte jag skulle passa på att blogga lite, det kliar i mina fingrar.  Jag vill ju så gärna att min nya telefon ska ligga i brevlådan men det är lite segt med det därav lite kassa bilder. En update av life as becky så är jag på praktiken fortfarande och jag lär mig saker varje dag, jag planerar fotograferingar och andra projekt som jag vill dra igång. I söndags kväll blev jag vegan efter att jag och Cornelis kollade en dokumentär om köttindustrins påverkan på miljön. Så med att bli vegan kommer jag alltså både banta och rädda världen samtidigt - det är ju bra. Imorgon vid 11 så kommer mina fina vänner som jag träffade i Småland, har inte träffat dessa människor sen vi var på Idö tillsammans i BÖRJAN AV SOMMAREN. På lördag kommer ytteligare fler vänner till mig, det ska alltså sova 10 pers hos mig och Cornelis i helgen, blir mysigt att vakna upp på sin 21 års dag och alla mina vänner är hos mig redo att festa. Jag köpte film till instaxen också, så jag kan spara mina minnen i helgen ifall jag skulle få alzheimers eller något över en natt. Ja... det var väll det. Hejs svejs INTE leverpastej
Foto - Instagram - Vardag - göteborg - praktik - vegan
1
Matilda

Åh, måste också införskaffa mig en polaroidkamera!

Svar: jaa!! det är så mysigt och fint men det är alldeles för dyrt tyvärr :( 150kr för 10 bilder
Rebecca