9st vänner på Gotland

27/5 - 16

 
Agnes och Emma på Gotlandsbåten.
 
 
Från vänster: Jenny, Emma, Anton, Emmy och Agnes
 
 
När vi kom fram till Visby hämtade vi upp 2st hyrbilar, åkte och handla
och sen åkte vi till Åminne där vi hade hyrt stugor. Sen tände vi grillen. 
 
 
"Jag tog det godaste brödet och godaste korven" Kajsas korv i hamburgare.
 
 
Emmy 
 
28/5 -16
 
 
Efter grill och fest på fredagen så spenderade vi lördag
förmiddag i Visby. (Agnes, Jenny och Emma på bild)
 
 
 
Anton agerade modell bland hundkexen.
 
 
Anton, Emmy och Agnes. 
 
 
Emmy, Emma, Kajsa, Louise och Jenny. 
 
 
Efter att jag knäppte denna bild och kollade på den i kameran så var
det EXAKT såhär jag föreställde mig hur Gotland skulle se ut. 
 
 
Efter att gått runt muren på utsidan gick vi ÄNTLIGEN in,
och det var så fint.(Emmy på bild)
 
 
Det fanns många ingångar/utgångar bland annat såg det ut såhär. 
 
 
Louise och Kajsa
 
 
Nästan hela gänget 
 
 
Innanför muren finns det en massa ruiner som vi ville kolla på/fotografera.
 
 
Agnes i en ruin. 
 
 
Stephanie och Agnes tar selfie i en ruin. 
 
 
Anton fotar med hasselblad.
 
 
 
St: Karin Ruin
 
 
Har nu äntligen hittat location till vart MITT bröllop
ska äga rum. Det är här. St. Karin ruin, på Gotland. (Emma på bild)
 
 
På eftermiddagen åkte vi båt och bil till 
Raukarna på Fårö. 
 
 
Stephine på toppen.
 
 
Ankan
 
 
 
 
Sen åkte vi tillbaka till Gotland från Fårö. Tillbaka till våra stugor. 
 
Det har varit as roligt och mysigt att åka till Gotland. Nu äntligen har jag varit där. Det påminde sjukt mycket om Island. Vi grillade, badade och blev fulla. Skrattade gjorde vi hela tiden. Detta var jätteskoj och vill göra det igen. 
 
Fotoskolan - Resa - Vardag - gotland - grilla - vänner
1
Kajsa

Så jäkla mysigt vi haft det! Underbart <3

Svar: jaaa!!! tack för en fin helg kajzo<3
Rebecca