Island Roadtrip via sociala medier

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Förutom att jag lagt upp 27 bilder på instagram under veckan jag var i Island så har jag alltså handfilmat hela resan med mammas digital kamera (därav dålig kvalite) och lagt upp "vloggar" på youtube. MÅSTE BARA SÄGA ATT jag är sååå ful under dessa filmer. Vi var oduschade, svettiga exakt hela tiden under resan, och har filmat i dubbelhaka-vikel hela tiden. Dessa filmer filmade jag ENDAST för det är skoj för mig och Emma att kolla på som minne och även klasskompisar och släkt och vänner kan kolla på så vi slipper berätta vad vi gjorde på Island 153434 gånger till alla som vill veta. Enjoy. 
Instagram - Resa - fotografera - island - resor - roadtrip - youtube
2
Veronica Wallgren

Island ser verkligen helt fantastiskt ut :)

Svar: Det är det också :)
Rebecca

Lydia

å härligt!!

Svar: Jaa :)
Rebecca