322/366 födelsedagen är över


Bilder från min instagram @re.wa
 
Fick fundera när jag skrev texten brevid som är brevid Emma och Agnes, hur gammal är jag egentligen haha. Ibland känner jag mig fortfarande som 19 (som förövrigt var den bästa åldern) och ska be någon köpa ut på systemet åt mig men kommer sedan på att jag redan fyllt 20 och då är det logiskt att jag fyllde 21 förra helgen. Den 11 november, alltså en fredag så var jag ledig och Emma, Agnes och Kajsa åkte från Stockholm till mig i Göteborg för att fira mig. Hade alltså inte träffat mina vänner sen i sommras, det var hur kul och skönt som helst att träffa dom igen irl - facetime räcker ju inte i längden. Sen blir det min födelsedag och inte nog med att jag bor ihop med min bästavän så var ju andra vänner som sov här över natten och firade mig på morgonen, fick presenter och allt sånt som hör till en födelsedag. Jag hade bakat en vegans oreo-cheesecake som faktiskt blev jävligt god. Senare på dagen så kom alla mina vänner från Skara också, nu var alla mina närmaste vänner på plats i min och Cornelis lilla MEN FINA lägenhet i Göteborg. Vi blev fulla och dansade hela natten, så som det ska vara. Såklart så började jag gråta under kvällen för jag blev så rörd över att alla mina vänner va här, att jag har ens har vänner och hur fina mina vänner är. Har aldrig haft så många men framförallt fina vänner som jag har idag, jag blir rörd när jag tänker på det fortfarande. 
 
Nu har det gått en vecka, och jag har varit sjuk. Så jag har legat i min säng i en vecka och inte gjort ett skit. Blir både deprimerad och rastlös men det gör inget för hade en bra födelsedag. 
Fotoskolan - Vardag - födelsedag - göteborg - vänner
1
Elin

Så härliga bilder!

Svar: tack<3
Rebecca