Klappar mig själv på axeln

 
För 1 vecka sen fick vi tillbaka våra ansökningsbilder och när jag öppnade det stora A4 kuveret så hade jag helt glömt av vilka bilder jag skickat med när jag sökte hit. Jag blev sjukt exalterad och öppnade det väldigt fort tills jag såg mina bilder. Jag skämdes och tyckte mer än hälften av bilderna var otroligt fula, både redigeringsmässigt och bilden i helhet. Jag höll bilderna emot min kropp och ville inte visa någon. Sen tänkte jag om.. 
 
De bilderna jag fick se, som jag hade fotograferat var alltså mina absolut BÄSTA bilder 2015/2014. Istället för att jag skämdes över mina bilder som jag gjorde först, så blev jag istället otroligt stolt över mig själv. Jag har utvecklats (ursäkta språket) så INNI HELEVTES mycket och det är inte förräns NU jag inser det. Jag har blivit en bättre fotograf, reduschör och människa (helt ärligt). Märker nu att jag bara växer och växer som fotograf och som människa och det känns så himla bra och det är något jag kommer att fortsätta med tills jag är bäst i världen. 
 
Läs mitt personliga brev här  / Läs om intervjun och se mina ansökningsbilder 
Fotoskolan - Gamleby - ansökningsbilder - bilder - stolt
4
Anonym

Tung :)

Agnes Strand

// Ankan.. hrm

Svar: hahha kram <3
Rebecca

Corry

Tung

Svar: kram <3 <3
Rebecca

Lili

Härlig insikt! Och jag tycker att bilderna ser jättefina ut.

Svar: tack<3
Rebecca