Senaste dagarna via instagram / @re.wa

 
Var på berget på håltimmen // Åt tacos med klassisar // Tenta nummer 2
 
 
Min tvätt blev inte torr av torktumlaren så hängde upp allt på mitt badrum // Gick på stan med Emmy och Agnes // Spelade spel och drack vodka. 
 
 
Färgade håret // Fotade Renée // Var jävligt snygg efter att jag färgat håret haha 
Instagram - Vardag
4
Dixi Wonderland

Så många fina bilder :D

Svar: tack<333
Rebecca, 20år.

Johanna

snyggt håret blev :)

Svar: taack<33
Rebecca, 20år.

ISA

måste säga att wowowowowow med rosa läppstift på dig!

Svar: tack<33 men det är rött :)
Rebecca, 20år.

Lina

Skönt inlägg, gissar att jag inte skulle kunna göra ett sådant eftersom jag sällan instagramar haha! Annars hade jag lätt kunnat göra det om man hade haft en mindre aktiv vecka på bloggen :)

Svar: åh tack! Haha, ja det gäller att vara aktiv på instagram! tycker man det är kul och ska fota allt så blir det lätt att bilderna kommer upp på instagram :)
Rebecca, 20år.