3 av mina favorit fotografer

Lisa Love 
Asså hur häftig är hon inte? Scrollade runt på instagram och hittar denna coola tjej som älskar fotografering och bildbehandling. Hon är 31 år och fotograferar hemma i hennes etta i Skellefteå. Har bara sugit åt mig inspiration från henne det senaste och vi chattar med varandra på instagram (!!!!!). Hon använder sig själv som modell också.
 
lisalove.se@instagram // lisalove.se 
Emma Arvida Byström
22 år och bor i London. Redan som 16åring var hennes bilden puplicerade i VICE och hon har även arbetat för Garage Magazine, japanska ELLE, Topshop och Urban Outfitters. Och hon är ju så jävla cool och jag älskar hennes mens-bilder. Hennes bilder väcker debatt (vilket jag älskar) och ååh dom är så coola. Hon använder sig själv som modell. 
 
arvidabystrom.se
 
Marcus Câmara 
Vet så lite om honom, vet inte ens hur han ser ut eller hur gammal han är. Men har följt hans facebook-sida ett tag och han är en väldigt mångsidig fotograf så han tar underbara bröllopsfotografier och även gör häftiga fotografier som dem är ovan. En riktig inspirationskälla i många genre inom fotografi.
 
Fotografering - Fotografi - inspiration
1
Nora Bååth

Sjukt grymma bilder!

Svar: JAG VET!!! helt underbara!!
Rebecca, 20år.