Uppgift: Ljussättning

Hårt // Mjukt // Klassiskt 
 
Imorgon är det redovisning på uppgiften vi fick i ljussättning. Uppgiften var att ta tre olika bilder med olika ljus, dvs hårtljus, mjuktljus och klassiskt ljus. Personligen gillar jag mjukt ljus och tycker det är finast och lättast (hehe) därför gillar jag mer dom bilderna och är inte alls nöjd med hårt-ljus och klassiskt-ljus. Men kanske känner så för jag är dålig på det? Skulle verkligen vilja bli bättre på det här med ljus och imorgon har vi redovisning då jag ska visa dessa bilder och skiss men vi ska också börja med produkt-foto vilket är skit tråkgit??? 
 
Klicka här för att se mer bilder från mjuk-ljussättning. 
Fotografering - Fotoskolan - Ljus - Uppgift - ljussättning
1
Ida ☯ the sky under the sea

Jag gillar nog också mjukt ljus bäst, fast riktigt hårt är ju också coolt ibland ^^ Tycker om dina bilder iaf!

Svar: ja, jag håller med!! hårt är snyggt men mjukt är bäst haha. Åh tack<3
Rebecca