Midsommar 2015

Midsommar är över och jag och Cornelis hade ordnat med fest i min trädgård. En väldigt bra midsommar blev det men väldigt få bilder knäppdes. 
 
 
Vi hade hängt upp egen gjorde vimlar (som det tydligen heter, jag kallar det flaggor) Vi ville lägga så lite pengar som möjligt så det nästan allt är fixat och hemmagjort av mig och corry. 
 
 
Vi hade letat fram en jävla massa prylar som fanns lite här och var hemma i alla skjul, dels en gammal blå träsoffan som vi lagade med några spik. 
 
 
Det stod att det skulle regna på midsommar, så vi lånade (guld värd <3333) ett tält 8x3m och vi hade hängt upp lampor och flaggor i taket. 
 
 
 
Nog om fest, nu börjar jag jobba på scan hela sommaren (förutom Bråvalla om 2 dagar) och sen flyttar jag till Småland och utbildar mig till fotograf!