Analoga bilder

 
 
Idag är jag ledig från jobbet och var och hämtade mina framkallade bilder från den analoga kameran jag har. (Fotar automat, så lat är jag) Men det är ju det bästa som finns att hämta bilder och sedan titta på dem och minnas, för man kommer sällan ihåg exakt vad och när man tog kort. Denna rulle var full med bilder från min och Cornelis midsommarfest och Bråvalla. Så jag satte in dessa bilder i mitt album där jag har samlat alla analoga bilder. Btw sjukt svårt att ta kort på kort märkte jag, det blänker som fan osv eller så suger jag bara. 
2
Hanna Sahlqvist

Åh jag älskar att framkalla bilder och ha som minnen!
Kram Hanna :)

Svar: jag med!! älskar detta!
Rebecca Wahl

corneliaeriksson.blogg.se

Så himla roligt med riktiga bilder, det är en speciell känsla liksom! :)

Svar: ja det blir verkligen en annan känsla! och det är så himla kul att bläddra i fotoalbum också :)
Rebecca Wahl