aldrig stanna, våga känna hjärtat banka

 
 
 
Modell: Jag
 
Att vara framför kameran och inte bakom är något jag gör sällan och något som jag absolut inte känner mig bekväm i. Jag känner att jag vill bemästra att jag tycker det är jobbigt och bli bra på det. Jag vill kunna mina vinklar osv. En dag tog jag tag i detta och Cornelis fotade mig seriöst och det brukar alltid vara tvärtom. Detta är resultatet och jag måste bara säga att jag är så jävla snygg och är stolt över mig själv att jag lyckades se bra ut på några bilder iallafall.
7
ISA

men heja dig! du är ju mycket fotogenisk med :D

Svar: men ååh tack <3
Rebecca Wahl

Linnea, fotografier

Du är sååå snygg på dessa bilder!!

Svar: men åh tack så mycket, vad glad jag blir <3
Rebecca Wahl

hjjonsson.blogg.se

Älskar tröjan!

Svar: tack! ja den är riktigt snygg, trivs i den!
Rebecca Wahl

Hanna Sahlqvist

Shit va grym du är! Du blev sjukt bra på bild och det ska du verkligen själv tycka som jag såg att du var. Härligt :)
Kram Hanna!

Svar: men shit oj! tack som fan! går rakt in i hjärtat!!! kram!!! <333
Rebecca Wahl

IDA-FOTO

Vad fin du är!

Svar: tusen tack <33333
Rebecca Wahl

julia johansson

Du är skitcool på dessa bilder! :)

Svar: TACK SÅ MYCKET <33333
Rebecca Wahl

Emma Engström

Du är ju jättefin framför kameran! :D

Svar: ååh tack så mycket <333
Rebecca Wahl