5st bilder från Prag till "mini-utställning" på skolan

Har suttit hela dagen igår och pillat i Photoshop både på lektionstid och efter skolan. Känner verkligen att jag har koll på photoshop nu och jag är så jävla GLAD och STOLT över att jag lärt mig så mycket på kort tid. Har faktiskt bara använd ps ytterst lite på gymnasiet och nu har jag ps på min dator i ett år framöver. Och jag älskar photoshoplektionerna och vi hade extra igår hela dagen för fotoläraren var sjuk. yeeeyy.
 
Nog om det vi har jobbat mycket med våra bilder som vi tog i Prag och vi ska ha en liten "mini-utställning" på skolan, 5 bilder var och jag valde dessa. 
 
 

 
 
4
Isabell

Åh vilka fina bilder!

Svar: åh tack!<3
Rebecca Wahl

maja

första är amazing! OCH TACK

Svar: men guu tack :)
Rebecca Wahl

Saga

det är coolt hur mycket redigeringen gör för bilderna!

Saga

det är coolt hur mycket redigeringen gör för bilderna!

Svar: ja eller hur!
Rebecca Wahl