Tackade ja till mer foto

 
 
 
Kom in på en fotoskola i Mullsjö och jag tackade ja. 
I början av veckan fick jag reda på att jag kom in på en fotoskola som jag sökte till innan sommaren. Efter mycket funderingar så bestämde jag mig för att gå där, ge det ett försök. Om jag inte trivs eller tycker det är roligt så är det ju bara att hoppa av. Måste våga och chansa lite, kanske jättekul osv. Så 18 augusti börjar jag på fotoskolan i Mullsjö och går där i 1år, tanken är att jag ska bo på internatet och sen om jag vill och kan hitta en lägenhet där så blir det så men vi får se vad som händer, är både glad och förväntasfull men samtidigt nervös för att kliva in i vuxenlivet.
 
Det har regnat och blixtrat hela dagen och sen var solen framme i 10min och jag sprang ut med kameran med Cornelis
14
Jeanette

Jag har min blogg/hemsida på squarespace.com där man har färdiga mallar så jag kan tyvärr inte hjälpa dig ditt bloggdesign problem:( Grattis förresten till att du kom in på Mullsjö!

Frida - Djur & Natur fotograf

Grattis! Hoppas du trivs på den nya skolan!

Svar: ååh tack vad glad jag blir! ja, det får vi verkligen hoppas! men jag tror faktiskt jag kommer göra det.... men vi får väll se :)
Rebecca Wahl

Jarina

Svar: Tusen tack vad glad jag blir! :)

Beatrice Jakobsson - vimmelfotograf

Sv: tack detsamma! :D

ELIN STRÅÅT

Men det låter ju toppenkul ju!! Häftiga bilder också!

Svar: ja det blir nog en upplevelse, riktigt skoj :) tack!
Rebecca Wahl

giiiiimee.blogg.se

Fina bilder!

Svar: tack så mycket<3
Rebecca Wahl

Zara

Riktigt härliga bilder!
Hoppas du trivs på den nya skolan!

Svar: åh tack va glad jag blir <3
Rebecca Wahl

Sam

Fina bilder ;)

Svar: tack så mycket :)
Rebecca Wahl

V I L M A L A ♔

Omg vad nnajs!! Har släkt i mullsjö haha xD

Svar: JA RIKTIGT FETT ASSÅ! haha, jasså? är det en bra stad (måste veta haha) ? :)
Rebecca Wahl

Anita

Så fina bilder :D

Svar: åh tack<3
Rebecca Wahl

Emma Grann Fotografi

Vad kul!! :) Hoppas det blir bra! Och grattis att du kom in!

Svar: ja det ska bli riktigt kul! tack så mycket <3
Rebecca Wahl

MATILDA

jätte fina bilder :D

Svar: tack<3
Rebecca Wahl

♀ THE REVOLT ♀

Vackra bilder!^^

Svar: åh tack<3
Rebecca Wahl

Linnéa Thell Jansson

Men grattis!!! Åh vad roligt, vill också!! Men hur gammal är du? :)

Svar: Tack så myket- är sjukt taggad :) jag är 18, 95:a alltså :)
Rebecca Wahl