Spindlar utan nät och nät utan spindlar

 
Denna fotolektion som var i fredags när vi skulle fota ett bad hus och jag började fota getingen hittade jag även en spindel på huset. 

 
Vet inte riktigt vad flygit i mig men tycker det är jätteskoj att fota spindelnät? Denna gången var spindelnätet tomt. Hittade spindelnätet på balkongräcket på internatet. 

Arkivbild från 2012 
 
Allt fotopepp och idéer vill bara ut.. 
Är jättepepp på att fota, vilket jag har alla förutsättningar till att göra när jag går en fotolinje. Är pepp till 1000 på de få fotoläxor vi får av Örjan. Detta ska bli så kul. Men ändå så känns det som allt pepp till foto ändå inte kommer ut, det är lite tråkigt och ensidigt att bara fota runt om skolan. Men på onsdag nästa vecka kommer vi gå igenom hur fotostudion fungerar och förhoppningsvis kan vi börja fota där och jag har ett projekt jag vill hålla på med som innehåller pruduktfotografering, vilket jag aldrig har jobbat med förut. Tänkte även satsa på en fotoutställning i Skara där jag förr har haft utställning, om allt går som det ska så blir detta projektet klart till höstlovet v.44 då jag har tid att vara i Skara under en längre tid. Hejdå!
2
Mathilda - PHOTOGRAPHS

sv: Åh tack så jättemycket! ^^
Nix, det är tyvärr väldigt sällan det är tillåtet att fota med blixt i diket =)

Emelie

Vilka fina bilder! :)

Svar: tack så mycket :)
Rebecca Wahl