Bråvalla festivalen 27-29/6

Jag är så sugen på att åka till Bråvalla festivalen i sommar i Norrköping. Det känns som denna sommar kommer bli den bästa ever, och jag vill så gärna gå på en festival med ett gäng som är lika galen i artisterna som jag. Vara full och bara umgås med vänner, gå på bra band, sova i tält och ha med sig stormkök osv. Skulle vara så kul. Det känns som jag kan leva på upplevelsen ett jävla tag. Någon gång i livet måste man ju ha varit på en riktig festival. 
 
Paramore | Källa 
 
Icona Pop | Källa
 
Alina Devercerski | Källa
 
Sen såklart massa andra band som jag vill se hihi. 
 
Update 2013-06-15 
Bestämdes igår att jag far till Bråvalla med min bästavän och några till. Är så himla glad, detta är höjdpunkten i sommar och kanske höjdpunkten på hela året. Gjorde en deal med min pappa, han betalar biljetterna ( dvs campingplats och festivalbiljett, tur och retur dit) om jag klipper gräset varje vecka och målar plankor på vår nybyggda veranda. Åh jag är så glad, full av lycka. Skulle vara grymt kul om någon ville träffa mig där som också ska dit, bara att komma fram, jag är ingen blygmänniska. Kort och tjock med dreads, ser ut som ett troll, bara att komma fram. 
73
Annika

Fina bilder :)

Svar: tack:)
Rebecca Wahl

moa

Åh! Dit ska faktiskt jag; riktigt peppad! :)

Svar: va kul :) kom gärna fram och hälsa om du ser mig! kul att träffa nytt folk :)
Rebecca Wahl

Wilma

Åh, paramore. Gaa, vad avensjuk jag blir....

P i X E L I E - Erica Pettersson

Vilka fina bilder :)
Hoppas sommaren blir lika bra som det känns :D

Svar: åh tack<3 får vi verkligen hoppas! Ha en fin sommar du med!
Rebecca Wahl

Ocean Eliasson

jag ska dit! Tror det kommer bli höjdpunkten på min sommar absolut! :D

Svar: åh då kanske vi träffas! skulle vara kul! absolut min höjdpunkt på hela sommaren också!
Rebecca Wahl

FEENIA

Ska se Paramore 24:e i Danmark! :)
Men tycker absolut du ska ta chansen, festivaler är skitkul!

vanja

fin blogg :)

Svar: åh tusen tack<3
Rebecca Wahl

Isabell Edvinsson

Åhh älskar festivaler!

Emma

vill också dra på festival med ett fett skönt gäng! slippa allt :D
har förresten fotat en massa nu när det är student och skolavslutning. hoppas du gillar bildern :) är ju så dålig på att fota jämfört med proffs som dig :D

Svar: men åhh va glad jag blir, tusen tack, va gulligt<3 Ja, ska kika in på din blogg och lämna en kommentar, bilderna är säkert fina! Kram!
Rebecca Wahl

Emma

Vill också på Bråvalla! Mitt favvo-band All Time Low ska dit och det är första gången de är i Sverige! Har ingen att åka dit med dock..

Svar: Va kul! kom gärna och hälsa på mig om du ser mig! skulle vara kul att träffa nytt folk :)
Rebecca Wahl

Liie

Hade varit så kul att gå på den festivalen! Paramore är sköna!

Siri

åk dit! det låter såå kul!

Alice (:

Snygga bilder!! :D

ANONYM

Alina & icona pop är grymma :) Besök gärna min blogg!

Annster

Fina bilder :)

Catta

Ska själv till bråvalla och är så sjukt glad att paramore kommer!! :D

Svar: Kommer bli så jävla grymt, komma gärna förbi om du ser mig, skulle vara kul att träffa nytt folk där :)
Rebecca Wahl

Cajsa Torres

jätte fina bilder :)

Anna

Jag ska dit!

Svar: KOMMER BLI SÅJÄVLA FETT! kom gärna förbi och träffa mig om du vill :) Skulle vara kul att träffa nytt folk :D
Rebecca Wahl

Jasmine

Jag hoppas att du kommer dit och att det blir minst lika lyckat som du hoppas på. Ha bara i minnet att ta vara på dig och din kropp. :)
Kram

Svar: Hoppas verkligen det inte blir en flopp eftersom man lägger mycket pengar på det! Ska absolut ta vara på mig och så det inte händer något, åker dit med min bästakill kompis så det är nog ingen fara :) tack! Kram!
Rebecca Wahl

ebba

jag bor i norrköping och här lär det vara kaos på bråvalla skulle jag tro :)

Anna Pankova

Jag ska dit och förväntar mig precis samma sak! Köp biljetter! Tror inte någon kommer att ångra det! :)

Svar: Åh då kanske vi träffas? kom gärna fram om du ser mig, skulle vara grymt kul att träffa nytt folk där :)
Rebecca Wahl

Frida

Åh jag ska också dit. Dock "bara" på fredagen. Vart riktigt ledsen då jag såg att Paramore kommer på Torsdagen, men får se en massa andra galet bra band så är så himla taggad! Inte långt kvar nu :)

Svar: Tror alla dagar är lika rolig även om du inte ska Paramore (som jag hihi) Kom gärna fram och träffa mig om du vill och har lust :) Skulle vara kul och träffa nytt folk!
Rebecca Wahl

Ellinor

Så grymma bilder!

klara engström

icona pop är såå bra!

Linn

vill också så gärna dit, all time low och paramore är kärleeeek

Amanda

Vill också på festival i sommar! :/

Rebecca

fin blogg!

Svar: åh tack så mycket<3
Rebecca Wahl

Sarah

Fina bilder! :) ♡

LINN

åååh festivaler<3333

Sofia

Härliga bilder :-)

Sara

Vill då dit!!!

Anonym

Kolla in våran feta blogg !

northernstreetstyle.se

Kolla in våran feta blogg !

Svar: ska jag göra :)
Rebecca Wahl

Mli

Paramore är grymma live! Dom måste du helt klart se! Såg dem på Hultsfredsfestivalen -08 (tror jag de va).

Linnéa

Jag vill också dit för att se Paramore. Fast tyvärr så har jag inga kompisar som tycker om dem, det är inte så kul att gå på konserter själv.

Svar: Paramore är grymma! Va synd... vet inte hur det känns och ja lite tråkigt är det ju att gå dit själv, men om du drar dit så kommer du nog träffa någon skön person som gillar paramore som du säkert kan hänga med. Man träffar ju många folk på festivaler ;)
Rebecca Wahl

Emmá

fina bilder

mergimtare ♛

Heejsan! Vilken fin blogg du har. Skulle du vilja göra ett bloglovinbyte? ❤

Svar: hej, tusen tack<3 ja, det vill ja. lägg till mig och lämna en kommentar vilket nummer du blev så lägger jag till dig sen.
Rebecca Wahl

Elin

Vilken fantastisk blogg du har!

Svar: men aw, tusen tack!<3 va glad jag blir!
Rebecca Wahl

Annelie på Elefantnytt

Åh jag älskar Paramore! :) Dem är grymma :)

Fanny Walhed

Sjuka bokningar verkligen! Vill dit..!

linnea

sås ka du gå? då kanske vi möts? :)

Svar: ja, det är bestämt nu, jag har gjort en deal med min pappa angående betalning av biljetten dit (har inget sommarjobb i år och har inte sparat något) så jag ska klippa gräset hela sommaren och även måla vår altan osv, och om jag målar 85st plankor innan bråvalla så beställer han biljett till mig :) ja, kom fram till mig när jag är där bara. skulle vara grymt kul. kort och tjock med dreads som ser ut som en troll :)
Rebecca Wahl

Anne Bananne

ÅÅÅHHH PARAMOOOOORE <333
JAG VILL OCKSÅ GÅÅÅ :CC

Emelie

Åh, Paramore<3 Vill verkligen dit!

Elaine

Jag såg Paramore på min första festival (Hultsfred 2008), det var så sjukt episkt! :D Sedan dess har jag sett Paramore 3 gånger haha (A) Är precis lika sugen som du att gå på Bråvalla i år.. De verkar ha en fet lineup! :)

Svar: JA det kommer bli grymt kul! Har aldrig sett Paramore live så kommer bli extra kul nu att se dom live! Om du ska dit, kom gärna fram till mig :) Skulle vara kul och träffa nytt folk!
Rebecca Wahl

Popkungen

Fin blogg!

Svar: Tack <3
Rebecca Wahl

Jennifer

Jag bor väldigt nära där men ska ändå inte gå :( Är 13 år, vet inte vad det är för åldersgräns.

Svar: Åldergränsen är att 13år med målsman tror jag :)
Rebecca Wahl

Emma Grann - Pluggar till FOTOGRAF

Åh älskar Icona pop! :)

Titta gärna in på min blogg och säg vad du tycker om mina nya foton och foto-idéer:) Kanske vi kan göra ett bloglovinbyte? :)

Svar: Åh älskar din blogg, vill gärna göra ett bloglovin byte :) lägg till mig och lämna en kommentar vilket nummer du blev så lägger jag till dig sen! Jättekul!
Rebecca Wahl

ellinor sjöberg

Jag ska till Bråvalla och det lär bli en sjuk festival! :D Bråvalla blir min sjätte festival och ser sjukt fram emot den. Åk Åk om du kan!!! :D

Svar: det är bestämt att jag ska åka :D :D är sjukt taggad och glad! Kom gärna fram till mig, skulle vara ännu grymmare att träffa massa nytt folk :)
Rebecca Wahl

Emelie Petersson

Det verkar som massor med folk ska åka :-)
Det kommer bli sjukt nice :-)

Jennifer

Sv: Oki, skulle vara askul att gå för det sägs ju att det kommer bli riktigt stort. Jag har aldrig gått på nån festival heller så det skulle va kul:)
Och paramore, green day, avicii och massa mer bra ska ju dit, många av mina favoriter så det skulle verkligen vara helt fantastisk kul att gå dit. Men vi får väl se, har inte köpt biljetter ännu så tror inte det blir något tyvärr. :/

Svar: Hej igen! Jag har inte heller beställt biljetter än men det finns många kvar och om du beställer NU så kommer du garanterat få din biljett. Har du pengarna och tiden så tycker jag absoult att du ska försöka ta dig dit iallafall en dag,tror inte du kommer ångra dig, det kommer bli grymt!
Rebecca Wahl

Stina Petersson - FiSHMAS

Jag ska jobba där samt såklart gå på själva festivalen dom stunderna jag inte jobbar! :D
Vore fett nice att hänga med kul folk som dig/er :D

Svar: men åh va kuuul! det bästa jobbet ever ju! Men du... om du ser mig, kom gärna fram och hälsa! Skulle vara fett och träffa nya folk :)
Rebecca Wahl

Sofie - Är i Sydafrika och arbetar med stora kattdjur!

härliga bilder :D kul med festival

Jennifer

Sköna bilder, riktigt coola faktiskt!

Tilde

Roligt!!

Longevity - en blogg om hälsa

Bra med deals på det sättet!
Så brukar vi göra här hemma också

Jessika

Åh, hade varit sjukt kul att gå! Fast jag är nog ingen festivalmänniska, haha...

Svar: såg mig själv som inte en festivalmänniska tills bästakompisen övertalade mig att gå. Jag har mer förhoppningar på upplevelsen än banden som spelar. Hela grejen kommer bli roligt :)
Rebecca Wahl

Fatma

Nice!

Elinor

Åh vad roligt! Själv kom jag precis hem från Hultsfredsfestivalen :)

Niles

Riktigt coola foton! Schhhnyyggt helt enkelt!

Cajsa Lindahl

gud så snygga läckra bilder! :D

Evelina

Va fina bilder! :3

conscious

Härligt!:) Också varit nyfiken på den festivalen. Blir nog grymt! ;)

Emma

Fett med *fina* foton!

Emma Mattsson

Kommentera gärna alla låtar du känner igen i min TÄVLING med PIANOINTRON, tack så mycke på förhand!

my

Jag ska också dit hehe! Bestämdes att jag skulle dit i december förra året haha men köpte inte biljetter föränn i april

Svar: Men åh va kul :) det kommer bli gryyymt! Kom gärna förbi och hälsa på mig där :) skuööe vara kul att träffa nytt folk :)
Rebecca Wahl

Hanna Painio

Fin blogg! :)

Svar: Tusen tack!
Rebecca Wahl

Malin

åh så kul, vill också dit!

Svar: Beställ då :D du kommer inte ångra dig!
Rebecca Wahl

Paulina Suonvieri

riktigt bra bilder! :D

Vilma

Fina bilder! Kollar gärna in min blogg:)

Linnea.

Jätte fina bilder! :D

Frida

Festival är bäst, du kommer inte bli besviken! Ska också till Bråvalla, fast ska jobba :) Ska också se Icona Pop, såklart!!

Svar: ja, det får vi verkligen hoppas! Åh va kul, värsta drömjobbet ju haha. då kanske vi ses :)
Rebecca Wahl

Emma Grann Fotografi

Åh kul! Sorry för sent svar men nu följer jag dig! Blev nummer 15 :) Skriv gärna vilket nummer du blev!

Svar: det är lungt! jag blev nummer 49!
Rebecca Wahl

Emelie

Hej, kan vi gå på bråvalla tsm? har ingen och gå mded : (

Svar: hej! sorry, såg kommentaren nu! kom du iväg till bråvalla iallafall? :)
Rebecca Wahl